توهین سفیر سعودی در قاهره به عقاید مسلمانان
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
در گفتگو با روزنامه "المصری الیوم" صورت گرفت:
"محمد بن عبدالوهاب" از حدود 280 سال قبل یعنی عمر حکومت سعودی "دین صحیح" را به شبه جزیره عربستان باز گرداند، و برخی "خزعبلات" مانند توسل به اولیا و یا ضریح و مزار را که هنوز در بسیاری از کشورهای عربی وجود دارد، تغییر دهد.
سفیر سعودی که اخیرا به پایتخت مصر بازگشته است، در دفاع از "وهابیت"، اولیاء خدا و ضریح و مزار را "خزعبلاتی" توصیف کرد که هنوز در شبه جزیره عربستان وجود دارد.

"احمد قطان" که اخیرا پس از ماجرای خروج از مصر به دلیل تجمع اعتراض آمیز مصری ها مقابل سفارت سعودی در قاهره به مصر بازگشته است، در مصاحبه با روزنامه المصری الیوم مدعی شد: چیزی تحت عنوان مذهب وهابیت وجود ندارد، این واژه باید از فرهنگهای عربی حذف شود زیرا هدف از آن دعوت وهابیت است درحالیکه وهابیت برای دعوت به دینی جدید بوجود نیامده است.

سفیر سعودی در ادامه ادعاهای خود خاطرنشان کرد:  "محمد بن عبدالوهاب" از حدود 280 سال قبل یعنی عمر حکومت سعودی "دین صحیح" را به شبه جزیره عربستان باز گرداند، و برخی "خزعبلات" مانند توسل به اولیا و یا ضریح و مزار را که هنوز در بسیاری از کشورهای عربی وجود دارد، تغییر دهد.

این توهین قطان به عقاید مسلمانان درحالی صورت می گیرد که در مصر اماکن زیارتی و عبادتی بسیاری وجود دارد که مورد توجه و احترام ویژه مردم این کشور است.

جایگاه عمرسلیمان بالاتر از مشاورت سیاسی در عربستان سعودی است

قطان در پاسخ به این سئوال که آیا عربستان سعودی یک پست عالی به عمر سلیمان رییس سابق دستگاه اطلاعاتی مبارک پیشنهاد کرده، گفت: عمر سلیمان فردی توانمند و متمایز است .. آیا پس از تصدی این همه مناصب تاریخی تا این درجه به شهروندان (مصری) توهین می کنید .. عمر سلیمان در صورت تصدی مشاورت سیاسی در عربستان به چه چیزی دست خواهد یافت .. باید قبل از اعلام این خبرها کمی فکر کرد .. جایگاه سلیمان بسیار بالاتر از اینها است.

داستان ترور توسط سه ایرانی دروغ بود

العالم نوشت: قطان درباره داستانهای منتشر شده پس از خروج از مصر درخصوص عملیات ترور به دست 3 ایرانی گفت: خبرهای منتشر شده درباره عملیات ترور من واقعیت ندارد.

وی با این حال با تکرار داستان قدیمی و نخ نمای عملیات ترور سفیر سعودی در آمریکا، ایران را به تدارک عملیات "ترور بسیاری از سفرا و شهروندان در کشورهای مختلف" متهم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها